Для Київського метрополітену планують закупити 50 нових вагонів. Половина з них будуть абсолютно незвичайними для столичної підземки – з наскрізним проходом для пасажирів. Тобто, між вагонами можна буде пересуватися, як у швидкісних поїздах Інтерсіті.

Вагони закуплять за кошти ЄБРР-Європейського банку реконструкції та розвитку. На 50 вагонів витратять 50 мільйонів євро, про це повідомляє «My-Kiev.com».

У банку також повідомили, що підтримають розширення мережі Київського метрополітену до Виноградаря. Незвичні для киян поїзди курсуватимуть саме на зеленій гілці-Сирецько-Печерській. Жителі Києва отримають сучасний транспорт, будуть менше користуватися автомобілями, що позитивно відіб’ється на екологічній обстановці в місті.

Раніше повідомлялося, що тендер відбудеться в березні цього року. Але терміни можуть зрушити.

«Процедуру закупівлі нових вагонів повністю проводить ЄБРР. Тендер оголошено, але відбір учасників ще не закінчився. Вагони незвичайні тим, що вони будуть прохідними. Все інше в них буде, як у звичайних поїздах, які на даний момент працюють на лініях. Про дизайн вагонів, їх колір та інші особливості можна буде говорити, коли виробники подадуть свої заявки», – розповіли в Київському метрополітені.

Тендерні процедури планують завершити в серпні. А підписання договору заплановано на жовтень. Після цього поїзди передадуть Київському метрополітену в експлуатацію.

Йдеться про десять складів. Як відомо поїзд у київському метро складається з п’яти вагонів. Половину складів закуплять з наскрізним проходом, а іншу – без нього.

Потяги необхідні для зеленої гілки метрополітену, яка збільшується в бік Виноградаря. Вони знадобляться, коли завершиться будівництво двох нових станцій метро «Мостицька» і «Проспект Правди» (їх обіцяють здати в експлуатацію в кінці 2021 року). Склади необхідні, щоб не збільшувати інтервал руху поїздів на зеленій гілці після відкриття нових станцій. Вже зараз на станціях «Позняки» і «харківська» в годину-пік потяги перевантажені. Якщо ще збільшити інтервал руху, то це загрожує серйозними наслідками.

Експерти кажуть, що в усьому світі метрополітени закуповують поїзди з наскрізним проходом. Переваг у них набагато більше, ніж у старих вагонів, які використовуються у нас.

Експерт зазначає, що в Україні зробити такі наскрізні вагони абсолютно не є проблемою. Є лише питання до технічних завдань, які розміщує замовник.

Джерело: My-Kiev.com