Посилання на акаунти в соцмережах уже давно стали одним із пунктів, які потрібно вказувати в резюме, відзначають HR-фахівці. Річ у тому, що сторінка в соцмережі — головне джерело інформації про людину

Все, що людина публікує, говорить про неї, її цінності, переконання, стилі й способи життя. Навіть за ідеального резюме й потрібного досвіду людині можуть відмовити після перегляду сторінок у соцмережах, повідомляє «Сьогодні».

Вказувати в резюме свою сторінку в соціальних мережах уважається хорошим тоном. В основному дивляться профілі в Linkedin і Facebook. Під приціл потрапляють дизайнери, копірайтери, менеджери з продажу, офіс-менеджери, оператори на телефон, менеджери по роботі з клієнтами, бухгалтер й ін.

Профілі в соціальних мережах дозволяють роботодавцю відсіяти частину кандидатів на посаду. Наприклад, якщо в резюме кандидата зазначено, що він активно займається нетворкінгом, тобто створенням соціальних зв’язків, але кількість його друзів не перевищує 20, то це явний привід для HR-фахівця уточнити чому так. Якщо ж у кандидата на позицію копірайтера в постах суцільні орфографічні помилки, це теж привід замислитися, чи варто брати такого фахівця.

Практично всі HR-фахівці готові відмовити людині, у якій на сторінці є контент із насильством, наругою й порнографією. Не покличуть на співбесіду, якщо в постах є ненормативна лексика або радикальні записи політичного, релігійного, расистського характеру.

Контент у соцмережі може як допомогти кандидату, так і зіграти з ним злий жарт. Наприклад, негативні відгуки про компанію, у якій людина раніше працювала. Ніхто не захоче такої слави. І якщо людина написала про колишнього роботодавця, то напише й про майбутнього, пояснюють HR-експерти.

джерело: Сьогодні